Subject: Võhma tee 9 kinnistu liitumine 15 kV elektrivõrguga, Esku küla, Põltsamaa vald, Jõgeva maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 10:53:09 +0300

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Võhma tee 9 kinnistu liitumist 15
kV elektrivõrguga, Esku külas, Põltsamaa vallas, Jõgeva maakonnas.
Projekteeritav ala ulatub osaliselt ka TRAM-i kaitsevööndisse. Palun
projekt kooskõlastada.

Kooskõlastuse taotlus:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/Es08ALe8iBNHnVFGM4FRx-oBgOhDUkwljKoWNAaCu7sUrg?e=xrzz4Q>  Võhma tee 11
TRAM

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.